Otsing

Rubriigid

5.c klass käis õppekäigul Enicsis

- Klassilood 5.c klass käis õppekäigul Enicsis

21. novembril käis 5.c klass õppekäigul ettevõttes Enics. Alguses räägiti meile ettevõtte ajaloost ning sellest, mida seal toodetakse ning, kus neid tooteid kasutatakse. Seejärel suundusime giidide seltsis tootmishoon [Loe edasi...]

5.c klass käis teatris

- Klassilood 5.c klass käis teatris

29. oktoobril käis 5.c klass teatris Vanemuine vaatamas etendust "Kaunitar ja koletis". Saime kuulata ilusat muusikat, imetleda huvitavat lavakujundust ja värvikirevaid kostüüme. Vaadata põnavat mängu valgusega ning n [Loe edasi...]

3b ja 3c kontserdil Soleo. Music in Motion.

- Klassilood 3b ja 3c kontserdil Soleo. Music in Motion.

3b ja 3c klassi õpilased käisid 20. novembril Vanemuise Kontserdisaalis vaatamas-kuulamas lastekontserti Soleo. Music in Motion. Kontsert toimus laste ja noorte muusikafestivali raames. See oli kaasahaarav ning meeleo [Loe edasi...]

4.c klassi esimene klassiõhtu

- Klassilood 4.c klassi esimene klassiõhtu

Veerandi viimasel päeval oli meie klassi esimene klassiõhtu, kus kohal olid kõik õpilased. Ettevalmistusi hakkasime tegema juba kaks nädalat varem. Meil oli olemas klassiõhtu kava ja vastutavad õpilased. Igal õpilasel ol [Loe edasi...]

2.a tunnis koos Sissi Nylia Benitaga

- Klassilood 2.a tunnis koos Sissi Nylia Benitaga

E-KÜLALISTUND – KOHTUME ÜHISES VIRTUAALSES KLASSIRUUMIS                              2. a klassi õpilased said ülevaate, milline näeb välja laulja tööpäev. Virtuaalses klassiruumis tutvusid õpilased  Sissi Nylia Beni [Loe edasi...]

5.c klass pidas klassiõhtut

- Klassilood 5.c klass pidas klassiõhtut

Neljapäeval, 26. septembril pidas 5.c klass klassiõhtut. Klassiõhtul sõime, jõime ja mängisime erinevaid mänge. Lemmikmängud on meie klassil endiselt Pikk Nina, Kivikuju ja Toolimäng. Seekord olid Annabel, Karolin ja Kat [Loe edasi...]

5.c klass maailmakoristuspäeval

- Klassilood 5.c klass maailmakoristuspäeval

20. septembril osales meie klass maailmakoristuspäeval. Meie koristasime Elva linnastaadioni metsa. Prügi, mida leidsime, oli mitmesugust. Seekord täitsid meie prügikotte peamiselt suitsukonid, erinevad pudelid ja purgid [Loe edasi...]

5.c klass tervisepäeval

- Klassilood 5.c klass tervisepäeval

2. septembril toimus traditsiooniline tervisepäev "Reipalt koolipinki", kust ka meie klass võttis aktiivselt osa. Sel aastal kogunesime Elva linnastaadionile. Päev algas soojenduse tegemisega, mida viis läbi RN Stuudio. [Loe edasi...]

2.a ja 5.a Maailmakoristuspäeval

- Klassilood 2.a ja 5.a  Maailmakoristuspäeval

Maailmakoristuspäeval koristasid 2.a ja 5.a klass Seeneriiki ja selle ümbrust. Kahjuks oli meie "saak" suur - tervelt 80 l. Peamiselt leidsime pudeleid, suitsupakke, pakendeid, riideid ja  nõusid. Leidude hulgas oli ka n [Loe edasi...]

4.c klassi õppekäik Ahhaas

- Klassilood 4.c klassi õppekäik Ahhaas

Reedel, 20. septembril oli meil õppekäik Tartus Ahhaas. Tartusse ja tagasi sõitsime ühistranspordiga. Ahhaas vaatasime näitust “Võidujooks kosmosesse”, kus nägime esimese kosmonaudi rõivaid, ehtsat skafandrit, toitu, [Loe edasi...]

4.c klassi teatrikülastus Elvas

- Klassilood 4.c klassi teatrikülastus Elvas

Foto: Internet Kolmapäeval, 18. septembril  külastasime Elva Kultuurikeskuses Viljandi teatri etendust “Vai-vai, vaene Vargamäe”, milles olid peategelased Andres ja Krõõt, Pearu, Mari ja Juss, Sauna Madis ja Anu. Et [Loe edasi...]

3B Ahhaas

- Klassilood 3B Ahhaas

20. septembril käis 3.b klass Ahhaas iseseisvalt õppimas. See tähendab, et me ei osalenud ühelgi õppeprogrammil, vaid igaüks sai ise uurida ja katsuda ja toimetada seal, kus ta tahtis. Kõik oli väga põnev. Veemaai [Loe edasi...]

3B ja 3C Karulas Ähijärve ääres õppimas

- Klassilood 3B ja 3C  Karulas Ähijärve ääres õppimas

3.b ja 3.c klass käisid neljapäeval, 19. septembril Karula Rahvuspargis õppimas. Juba sõit Karulasse oli kui Ameerika mäed lõbustuspargis. Lõuna-Eestile omaselt palju künkaid ja kuplikesi. Kiira-kääralised teed kord künk [Loe edasi...]

3B ja 3C Maisilabürindis

- Klassilood 3B ja 3C Maisilabürindis

Käisime reedel, 13. septembril Maisilabürindi talus. Saime teada, mis asi on labürint, kivilabürindis liikuda, joonistada labürinti. Seejärel saime teada, missugune on mais, kui kõrgeks see kasvab ja kus asuva [Loe edasi...]

2.a külastas seenenäitust

- Klassilood 2.a külastas seenenäitust

September on seenelkäigu kuu. 2.a klassi õpilased käisid Tartu Loodusmajas tutvumas seeneriigiga. Nätusel sai tutvuda erinevate seentega, mõnda tuli lisaks vaatamisele ka nuusutada. Põnev oli läbi mikroskoobi vaad [Loe edasi...]

1C klass valmistas torti

- Klassilood 1C klass valmistas torti

Eelviimasel koolipäeval valmistasime klassis koos torti. Abiks olid ka Annika ja Margit. Kui tort sai valmis, katsime ühise peolaua ja nautisime tulemust. 1. klass on edukalt lõpetatud, ees ootab pikk suvevaheaeg! Fot [Loe edasi...]

1C klass käis Lottemaal

- Klassilood 1C klass käis Lottemaal

10. juunil käisime kevadisel klassiekskursioonil Lottemaal. Lapsed said kokku Lotte ja tema sõpradega. Saime ise olla leiutajad, vaadata etendust, ronida, joosta, mängida. Ilm oli ilus ja päev oli täis toredaid ettevõtmi [Loe edasi...]

1C klass käis TÜ Loodusmuuseumis

- Klassilood 1C klass käis TÜ Loodusmuuseumis

6. juunil käisime klassiga ekskursioonil TÜ Loodusmuuseumis. Tegime ringkäigu muuseumis ja saime palju uusi teadmisi. Uurisime lähemalt roomajaid, julgemad võisid neid ka sülle võtta. Oli huvitav päev. Foto: S.Ruu [Loe edasi...]

1C klass käis teatris

- Klassilood 1C klass käis teatris

12. aprillil käisime klassiga Vanemuise teartis vaatamas etendust "Karlsson katuselt". Etendus oli küll pikk, aga põnev. Seal sai palju nalja. Soovitame kõigile! [Loe edasi...]

2.d klassiekskursioon Lottemaale

- Klassilood 2.d klassiekskursioon Lottemaale

10. juunil käisid 2.d klassi lapsed ekskursioonil Lottemaal. Sõitu oodati väga. Starditi hommikul 7.30. Bussisõit möödus kiiresti ja varsti jõudsimegi kohale. Edasi liikusime rongiga külla selle küla lõbusatele elanikele [Loe edasi...]