Otsing

Rubriigid

3b jõulureisil

- Klassilood 3b jõulureisil

Sel aastal otsustasid päkapikud lapsi tubliduse eest premeerida jõulureisiga. Reis viis Tallinna. Nagu jõulureisile kohane, oli 15.detsembri hommik lumine ja lapsed elevil. Tallinnas külastasime Tervishoiumuuseumi, jalut [Loe edasi...]

Kooli sünnipäeva tähistamine

- Klassilood Kooli sünnipäeva tähistamine

Meie Elva Gümnaasium tähistas 16.novembril kooli 104.sünnipäeva. Kogunesime hommikul Puiestee tänava koolihoone taha jalgpallistaadionile, kus koos kooliperega moodustasime ühiselt "ELVA KOOL", mis jäädvustati droonilt. [Loe edasi...]

Matemaatikanädal

- Klassilood Matemaatikanädal

06 -10.novembrini toimus Elva Gümnaasiumis matemaatikanädal.Õpilased võtsid klassisiseselt omavahel mõõtu kolmel erineval alal: individuaalselt nuputamises ja arvutusvõistluses Kahhoot ning võistkondlikult matemaatilise [Loe edasi...]

5.a kilplastel külas

- Klassilood 5.a kilplastel külas

Meie klassi õpilased käisid 20. detsembril Kilplaste teemapargis. Kilplaste teemapark asub Järvamaal Müüsleri külas. Alguses kaunistasime küünlaid salvrätikutehnikas. Pärast küünalde kaunistamist tegime piparkooke. Seni [Loe edasi...]

Jõulukingitus pealinnast

- Kool meedias Jõulukingitus pealinnast

Elva gümnaasiumi vilistlane, LC Tallinn Kristiine Lions Klubi liige Kalle Paurson tõi kooli spordihuvilistele jõulukingiks Nike jalgpallisaapad. Milvi Kapaun Nelikümmend paari erinevas suuruses jalgpalliputsasid tõ [Loe edasi...]

1.b Tartus SPARK Makerlabis

- Klassilood 1.b Tartus SPARK Makerlabis

Meil oli väga vahva päev! Kõigepealt koolis, siis Tartusse. SPARK Makerlab on üks väga põnev koht. Kõigepealt sealne keskkond. Töökoda erinevate töölaudade ja vahenditega. Erinevates nurkades ja soppides. Meie ülesan [Loe edasi...]

3d kordab korrutamist ning mängib

- Klassilood 3d kordab korrutamist ning mängib

Kuna peagi on käes jõulud ning õpitu vajab kordamist, siis täna mängisime õpilastega korrutamise mängu. Selleks jagasime loositeel õpilased nelja rühma ning igal rühmal oli enda värv (punane, sinine, roheline, kollane [Loe edasi...]

3d õppekäik Tervishoiumuuseumisse ja Telemajja

- Klassilood 3d õppekäik Tervishoiumuuseumisse ja Telemajja

15.detsembril külastasid 3d õpilased Talllinnas asuvat Tervishoiumuuseumit. Meile korraldati huvitav ekskursioon, kus giid tutvustas meile muuseumit. Hiljem oli õpilastel aega, et muuseumis ringi vaadata. Loomulikult [Loe edasi...]

1.b Metsapere mängumaal

- Klassilood 1.b Metsapere mängumaal

Reedel, 15. detsembril sai teoks meie klassi jõuluhõnguline lõunapoolik Metsapere mängumaal. Aeg selleks sai päris varakult broneeritud.  Lapsevanemad panid meile head-paremat kaasa ja nii me siis Metsapere mängumaal [Loe edasi...]

Intervjuu vilistlasega Mai Ainsalu

- Uudis Intervjuu vilistlasega Mai Ainsalu

Millised on olnud olulisemad sündmused Sinu elus peale Elva kooli lõpetamist? Peale keskkooli lõpetamist astusin Tallinna Riiklikku Konservatooriumisse, kus asusin õppima muusikapedagoogikat ja koorijuhtimist. Plaanis [Loe edasi...]

"Eesti taimevaramu" projekt on edukalt lõppenud!

- Uudis "Eesti taimevaramu" projekt on edukalt lõppenud!

„Eesti taimevaramu“ on Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks loodud Eesti üldhariduskoolide ning teadusasutuste koostööalgatus. Ettevõtmise käigus said kooliõpilased õppida kodukandi taimi tundma, neist herbaar [Loe edasi...]

Nutikas leiutis tõi auhinna

- Kool meedias Nutikas leiutis tõi auhinna

Elva gümnaasiumi 1.b klassi õpilane Dave-Thomas Thomson saavutas õpilasleiutajate riiklikul konkursil oma vanuseklassis teise preemia. Milvi Kapaun, Elva Postipoiss 9. detsember 2017 Kui neljapäeval Dave-Thomase em [Loe edasi...]

Õppekäik Eesti Filmimuuseumi

- Klassilood Õppekäik Eesti Filmimuuseumi

"Filmimuuseum oli päris huvitav. Seal oli roheline taust, kus sai ise filmi teha."- Henri "Muuseumis oli põnev. Käisime jõuluturul asju ostmas, oli tore!"- Robin "Muuseumis olid igasugused ägedad masinad. Saime või [Loe edasi...]

1B jõulukuu tegemised

- Klassilood 1B jõulukuu tegemised

Jõulukuu on täis erinevaid tegemisi. Projektipäev, Liikumispidu, jõuluteemalised töötoad. Teistmoodi tunnid. Vahva on olnud ja veel ootab ees nii mõndagi põnevat. 1. detsember - projektipäev. Joonistasime päkapikk [Loe edasi...]