Otsing

Rubriigid

6.b ja 6.c ekskursioon Riiga Vaadatud 6939 korda

- Uudis

6.b klass ja 6.c klass käisid 20. mail Läti pealinnas Riias ekskursioonil. Ma käisime Laima šokolaaditehasas ja Riia loomaaias.

20. mai hommikul hakkas buss kooli juurest sõitma. Bussis olles sisustas meie aega giid, kelle nimi oli Milvi. Ta rääkis meile päevaplaanist, Lätist ja õpetas meile natuke läti keelt. Me saime selgeks kolm sõna: tere, head aega ja aitäh.

Kui me Riiga jõudsime, siis tegi giid meile nö kingituse, sest šokolaadimuuseumisse kokkulepitud ajani oli veel poolteist tundi. Me käisime Alfa kaubanduskeskuses šoppamas. Seejärel oli meie sihiks Laima šokolaadimuuseum.

Seal hakkas giid meile rääkima inglise keeles šokolaadi tegemisest ja ajaloost. Oli hea tunne, et saime aru, mis giid rääkis. Iga külastaja sai šokolaadifondüüst topsikese tumedat šokolaadi. Põnev oli oma soovi järgi šokolaadi ümbrisele trükkida: I love you... Hiljem saime enda kujundatud ümbrisega šokolaadid kätte. Muuseumis oli võimalik endast nähtamatul taustal video või pilt teha. Seda sai kodus laima koduleheküljelt vaadata, enda pileti koodiga. Lõpetuseks saime valmistada 4 erinevat šokolaadikommi, mille pakkisime kinitusekarpi, et koju kaasa võtta. Šokolaadimuuseumis mulle meeldis absoluutselt kõik ja soovitan teistelgi sinna minna.

Edasi viis tee Riia loomaaeda. Seal oli hästi palju erinevaid armsaid loomi. Mulle meeldis seal iga viimne kui loom, sest nad kõik olid tohutult nunnud.

Loomaaia ekskursiooni järel sõitsime natuke linnas ringi, giid tutvustas linna ning seejärel läksime Lidosse sööma, kes soovis läks lähedal asuvasse Mc`Donaldsisse. Siis oli meil vaba aeg ja julgemad tegid karusellil ja muudel atraktsioonidel mõned sõidud. Oligi aeg asuda koduteele, Elvasse jõudsime hilisõhtul. See oli suurepärane päev ja soovitaksin teistel klassidel ka sinna minna.