Otsing

Rubriigid

3.b õppekäik Peipsi äärde

- Klassilood 3.b õppekäik Peipsi äärde

4. oktoobril sai teoks kauaoodatud õpperetk "Peipsi järve reisipäevik" Esimene peatuspaik oli Mustvees. Mustvee nimi pärineb arvatavalt Mustvee jõelt, mis läbi turbamaade voolates tõi suudmealale nii tumeda vee, et paika [Loe edasi...]

2a ja 3a maisilaboris

- Klassilood 2a ja 3a maisilaboris

Ka meie klassid otsustasid külastada Eestimaa kuulsamat maisipõldu, kuhu on sisse lõigatud laborünt. Ärevus üle pea kasvanud maisitaimede ees oli suur ja väike hirm ka äraeksimise ees. Ühiselt toetades läbiti kõik kontro [Loe edasi...]

2a ja 3a värvimistalgud

- Klassilood 2a ja 3a värvimistalgud

Ühel kaunil septembrikuu päikesepaistelisel päeval tekkis meil õpetaja Anneli Puusaagiga mõte, et mis oleks kui võtaks ette ja värviks koolimaja ees olevad pingid üle. Kuna septembri lõpus külastasid meie kooli ka külali [Loe edasi...]

Mullaprogramm

- Klassilood Mullaprogramm

Mullaprogrammis meeldis läbilõike kaevamine, mullakihtide kleepimine, grupitöö. Saime teada palju huvitavat Kerikmäest. [Loe edasi...]

5. b klass maisilabürindis orienteerumas

- Klassilood 5. b klass maisilabürindis orienteerumas

26. septembril käis 5. b klass Põltsamaa lähedal Tore talus, et orienteeruda maisipõllul. Kõigepealt viidi meid väikese labürindi juurde, mille pidid kõik õpilased läbima. Üle kivide astuda ei  võinud, sest see pidi h [Loe edasi...]

5. b klassil oli külas Roland Lessing

- Klassilood 5. b klassil oli külas Roland Lessing

16. septembril käis 5. b klassil külas tippsportlane ja vilistlane Roland Lessing, kes rääkis sportimisest ning üldse liikumisest ja selle vajalikkusest.  Külaline rääkis, miks ta lapsepõlves spordiga tegelema hakkas [Loe edasi...]

Matkapäev

- Klassilood Matkapäev

3.b käis matkapäeval Tartumaa Tervisespordikeskuses. Kolm ühe hoobiga. Matkasime, möllasime Häpi-rajal ja mänguväljakul ning käisime ka lasketiirus laskmist harjutamas. Iga laps, kes soovis, sai laskma minna. Käidi viie [Loe edasi...]

1a ja 2a käisid Maanteemuuseumis.

- Klassilood 1a ja 2a käisid Maanteemuuseumis.

31. mail külastasid 1a ja 2a õpilased Maanteemuuseumi. Giidi saatel tegime ringkäigu muuseumis ja kuulasime põnevat juttu liiklusmärkide ajaloost ning  Eestimaa teede kujunemisest. Põnevusega liiguti ajastuhõngulist [Loe edasi...]

1a ja 2a külastasid Andre Farmi

- Klassilood 1a ja 2a külastasid Andre Farmi

02. juunil külastasid 1A ja 2A klassi lapsed projekti "Piim - päeva pärl!" raames Tartumaal Kambja vallas asuvat Andre Farmi, kus piimatootmisega on tegeletud alates 1998. aastast. Ettevõtet juhivad .Aivar Alviste ja Eri [Loe edasi...]

2.b Tartu linna lastekaitsepäeval

- Klassilood 2.b Tartu linna lastekaitsepäeval

Käisime 1. juunil Tartu Linna Lastekaitsepäeval. Saime osaleda paljudes erinevates töötubades. Katsetada ja harjutada. Mängida tennist, tantsida tantsutöötoas, meistedada, mängida pilli ja teha kaasa veel hulka põnevaid [Loe edasi...]

3c klass tähistas lastekaitsepäeva

- Klassilood 3c klass tähistas lastekaitsepäeva

01. juunil tähistas 3c klass lastekaitsepäeva Tartu linnas. Nelja tunni jooksul oli võimalus osaleda ligi 150 väga põnevates töötubades ja Tartu Kaubamajas osa võtta Teadusmaailma üritustest, kus osales ka Elva Gümnaasiu [Loe edasi...]

3c klassi jalgrattamatk

- Klassilood 3c klassi jalgrattamatk

31. mail oli 3c klassil jalgrattamatk, kuna eelmistel päevadel sai kõigil sooritatud jalgratta teooria- ja sõidueksam ning nüüd oli võimalus näidata oma sõiduoskusi matkal. Sõitsime üle Elva jõe ja tegime pikniku [Loe edasi...]

6 c klassi külastas vilistlane Heilo Altin

- Klassilood 6 c klassi külastas vilistlane Heilo Altin

Täna, 31.05 külastas 6 c klassi robootikainsener, Tartu ülikooli doktorant Heilo Altin.Ta seletas meile, kuidas robotid töötavad ja mida on selleks tarvis. Need on kolm põhiseadust:  1. Robot ei tohi inimesele haig [Loe edasi...]

1a ja 2a Päästeametis.

- Klassilood 1a ja 2a Päästeametis.

1a ja 2a klassi õpilased käisid ekskursioonil Päästeametis. Kuigi lapsed väitsid, et nad on seda asutust ennegi külastanud, siis kordamine on ju tarkuse ema. Praegusel väga kuival ja tuleohtlikul ajal tuletati lastele me [Loe edasi...]

3c klassi õppepäev Luke mõisapargis

- Klassilood 3c klassi õppepäev Luke mõisapargis

12. mail osales 3c klass Luke mõisaprogrammis. Plaani järgi õppisime tundma Luke mõisaparki ja vaatlemsime mõisapargi puid, määrasime ilmakaari. Õppisime tundma vanaaegseid erinevaid aednike tööriistu ja igaüks sa [Loe edasi...]

3c klassi teatrihooaeg

- Klassilood 3c klassi teatrihooaeg

3c klass otsustas sellel õppeaastal külastada erinevaid teatrihooneid ja vaadata erinevaid etendusi. Teatrihooaeg lõppes 14. mail Tallinnas Estonia teatri külastusega, kus nautisime muusikali "Karlsson kat [Loe edasi...]

1a ja 2a käisid Lodjasõidul

- Klassilood 1a ja 2a käisid Lodjasõidul

23.mail võtsid 1a ja 2a klassi lapsed ette toreda lodjasõidu Emajõel. Ilm oli väga mõnus ja soe. Lisaks lodjasõidule sai iga laps meisterdada Lodjakojas endale isikliku väikese purjeka, mida siis ühiselt ka Emajõe vetel [Loe edasi...]