Otsing

Rubriigid

3c võidutses pallimängude turniiril

- Klassilood 3c võidutses pallimängude turniiril

7. juunil toimus traditsiooniline rahvastepalli turniir. Kuigi vastased olid tugevad ja mängud väga pingelised, suutis meie klassi võistkond ka sellel aastal ennast esimesele kohale võidelda. Kiitus tublidele võistlejate [Loe edasi...]

3c klass käis Pernova Hariduskeskuses

- Klassilood 3c klass käis Pernova Hariduskeskuses

5. juunil käisime klassiga KiKi programmi raames Pernova Hariduskeskuses. Õppeprogrammi nimi oli "Elekter". Meid võtsid vastu sõbralikud juhendajad. Õpilased said valmistada vooluringi, mõõta patareide tugevust ja tegele [Loe edasi...]

3c klassi õuesõppepäev

- Klassilood 3c klassi õuesõppepäev

1. juunil tähistasime lastekaitsepäeva õuesõppepäevaga. Toimus QR-koodidega orienteerumine. Küsimusi ja ülesandeid oli eesti keele, matemaatika ja loodusõpetuse valdkondadest. Neid valmistasid ette õpetajad Ave Sugul, An [Loe edasi...]

3c klass käis Teaduskeskuses AHHAA

- Klassilood 3c klass käis Teaduskeskuses AHHAA

3c klass käis Teaduskeskuses AHHAA. Alustasime teaduspäeva limonatooriumis, kus saime ise valmistada ja pärast ka maitsta ehtsat limonaadi. Seejärel sai iga laps teha AHHAA-keskusele põhjaliku tiiru peale. Kohvikust osts [Loe edasi...]

5.b mööda Peipsit

- Klassilood 5.b mööda Peipsit

Esmaspäeval (04.06) käis 5.b Peipsiäärt avastamas. Mustveesse jõudes saime küll vihma, aga see ei takistanud meid kirikute pealinnaga tutvumast, saime targemaks nii ajaloo kui looduse kohta. Edasi liikusime mööda tänavkü [Loe edasi...]

6.b klass Meenikunno rabas

- Klassilood 6.b klass Meenikunno rabas

25. mail käis 6.b klass Meenikunno rabas. Lapsed said räätsadega rabas matkata. Giid rääkis rabas kasvavatest taimedest ning muudki põnevat.  [Loe edasi...]

3.a lastekaitsepäeval Tartus

- Klassilood 3.a lastekaitsepäeval Tartus

Alustasime oma teekonda Tartu Elva raudteejaamast. Nii mõnigi õpilane sõitis rongiga esmakordselt. Sõit oli kiire ja lõbus. Jalutuskäigul jaamast Raekoja platsile tutvusime Kuradi - ja Inglisillaga.  Lastekaitsepä [Loe edasi...]

3.a Pernova Hariduskeskuses ja minizoos

- Klassilood 3.a Pernova Hariduskeskuses ja minizoos

KIK programmi "Seltsis segasem!" raames külastasime Pernova hariduskeskust, kus lapsed said kuulda linnuhääli, tunda karusnaha järgi metsloomi, tutvuda koduloomadega ning vaadata mikroskoobist herilast. Planetaariumi [Loe edasi...]

3.a tegi klassis jäätist

- Klassilood 3.a tegi klassis jäätist

Meile tuli külla MTÜ Elus Teadus. Toredate juhendajate abil said lapsed nö koduste vahenditega valmistada klassis jäätist. Jäätis sai maitselt veel magusam kui poest ostetud. Ise tehtud, hästi tehtud! [Loe edasi...]

1.b Tartus Lastekaitsepäeval

- Klassilood 1.b Tartus Lastekaitsepäeval

1.b käis 1. juunil Tartus Lastekaitsepäeval lustimas. Hommikul seljakotid selga, hea tuju kaasa ja minek! Lapsed said lustida ja kohe südamest. Hoidsime telefoniühendust ja nii ei jäänud keegi tähelepanuta kui tarvis [Loe edasi...]

6A klass Jääaja Keskuses

- Klassilood 6A klass Jääaja Keskuses

23. mai käis 6a klass koos 6b klassiga Jääaja Keskuses. Seal võttis vastu meid giid, kes viis läbi õpilastele huvitava loengu. Hiljem jäi õpilastel aega ka iseseisvalt keskuses ringi uudistada.  [Loe edasi...]

6A Meenikunno rabas räätsaretkel

- Klassilood 6A Meenikunno rabas räätsaretkel

Loodusõpetuse õpetaja Evelin Toom sai KIKi kaudu 6a. klassidele tasuta õppeprogrammi Meenikunno rabasse. 28. mai käis 6a klass koos klassijuhataja ja loodusõpetuse õpetaja Evelin Toomega matkal Meenikunno rabas. Lisaks h [Loe edasi...]

1.b Pokumaal

- Klassilood 1.b Pokumaal

1.b käis reedel, 25. mail KIKi projekti raames Pokumaal õppimas. Tutvusime Pokudega, saime teada, mis need pokud üldse on. Kõndida Kratirajal, Pokude matkarajal. Kuulasime konnakontserti, vaatasime, kuidas kobras oli oja [Loe edasi...]

5.c klassiõhtu

- Klassilood 5.c klassiõhtu

Selle õppeaasta viimane klassiõhtu toimus 18. mail. Seekord tähistasime klassivend Marteni sünnipäeva. Marteni vanemad ja vanaema oli meile head-paremat küpsetanud. Meie klassiõhtu oli sel korral väga sportlik: tegime er [Loe edasi...]

5.c kinokülastus

- Klassilood 5.c kinokülastus

Märtsis käis meie klass koos 5.B klassiga kinos vaatamas uut Eesti filmi "Seltimees laps". See film oli väga huvitava sisuga. Me käisime ka koos peredega seda filmi veel vaatamas. Foto: internet [Loe edasi...]

5.c klassi e-külalistund Ester Rebasega

- Klassilood 5.c klassi e-külalistund Ester Rebasega

10. mail oli meie klassil võimalus e-külalistunni raames kohtuda Swedbank Eestis töötaja Ester Rebasega. Ta rääkis meile sellest, kuidas jõuda rahaliselt oma eesmärkideni. Tunni teemaks oli "Kuidas ma saaksin endale uue [Loe edasi...]

5.c osales heategevuslikul jooksul

- Klassilood 5.c osales heategevuslikul jooksul

Tänavu 13. korda toimuv Teatejooks kogub sel aastal annetusi Haapsalu Neuroloogilise Rehabilitatsioonikeskuse juurde ainulaadse mängu- ja treeningpargi rajamiseks. Et arendada ravivõimalusi ja aidata patsientidel uue olu [Loe edasi...]

5.c teadusfestivalil ERM-is

- Klassilood 5.c teadusfestivalil ERM-is

12. aprillil osales meie klass Õpilaste Teadusfestivalil Tartus Eesti Rahva Muuseumis. Õpilaste teadusfestival on pidu kõikidele teadushuvilistele – lastele ja õpilastele, õpetajatele ja lastevanematele. Festival toimub [Loe edasi...]