Otsing

Rubriigid

5.c klassiõhtu

- Klassilood 5.c klassiõhtu

Selle õppeaasta viimane klassiõhtu toimus 18. mail. Seekord tähistasime klassivend Marteni sünnipäeva. Marteni vanemad ja vanaema oli meile head-paremat küpsetanud. Meie klassiõhtu oli sel korral väga sportlik: tegime er [Loe edasi...]

5.c kinokülastus

- Klassilood 5.c kinokülastus

Märtsis käis meie klass koos 5.B klassiga kinos vaatamas uut Eesti filmi "Seltimees laps". See film oli väga huvitava sisuga. Me käisime ka koos peredega seda filmi veel vaatamas. Foto: internet [Loe edasi...]

5.c klassi e-külalistund Ester Rebasega

- Klassilood 5.c klassi e-külalistund Ester Rebasega

10. mail oli meie klassil võimalus e-külalistunni raames kohtuda Swedbank Eestis töötaja Ester Rebasega. Ta rääkis meile sellest, kuidas jõuda rahaliselt oma eesmärkideni. Tunni teemaks oli "Kuidas ma saaksin endale uue [Loe edasi...]

5.c osales heategevuslikul jooksul

- Klassilood 5.c osales heategevuslikul jooksul

Tänavu 13. korda toimuv Teatejooks kogub sel aastal annetusi Haapsalu Neuroloogilise Rehabilitatsioonikeskuse juurde ainulaadse mängu- ja treeningpargi rajamiseks. Et arendada ravivõimalusi ja aidata patsientidel uue olu [Loe edasi...]

5.c teadusfestivalil ERM-is

- Klassilood 5.c teadusfestivalil ERM-is

12. aprillil osales meie klass Õpilaste Teadusfestivalil Tartus Eesti Rahva Muuseumis. Õpilaste teadusfestival on pidu kõikidele teadushuvilistele – lastele ja õpilastele, õpetajatele ja lastevanematele. Festival toimub [Loe edasi...]

5.c teatrikülastus teatrikuul

- Klassilood 5.c teatrikülastus teatrikuul

Märts on teatrikuu -  15. märtsil külastasime Tartus teatrit “Vanemuine” . Me vaatasime etendust “Lapsepõlvebänd”. See oli väga huvitav etendus, kus lauldi meile palju tuntud laule.  Fotod: internet ja Evelin To [Loe edasi...]

5.c oli edukas vabariigi viktoriinis

- Klassilood 5.c oli edukas vabariigi viktoriinis

Eesti Vabriik 100 aastapäeva saabumisega toimus meie koolis iga kuu klassidevaheline Eesti teemaline viktoriin. Meie klassil õnnestus koguda nii palju punkte ja saada finaali, mis toimus 20. veebruaril. Finaalis esindasi [Loe edasi...]

5.c osales heategevuslikus kohvikus

- Klassilood 5.c osales heategevuslikus kohvikus

Meie klass osales ka sellel aastal heategevuslikul sõbrapäeva kohvikus. Meie klasi esindasid Liis, Janette-Liis ja Carolin. Nemad olid teinud väga head küpsetised, mida sai kogukoolipere osta. Sel korral oli kohvik kohe [Loe edasi...]

5.c tutvus mäesuusatamisega

- Klassilood 5.c tutvus mäesuusatamisega

2018. aasta taliolümpiamängud olid XXIII olümpiaadi olümpiamängud, mis toimusid 9.–25. veebruaril 2018 Lõuna-Koreas Pyeongchangis. Sellega soses uuris iga klass erinevaid taliolümpiaalasid. Meie klass uuris, millega täps [Loe edasi...]

5.c vastlapäeval

- Klassilood 5.c vastlapäeval

5.c klass osales vastlapäevaüritusel. Meie klassi esindas võistkond, kes oli tubli nii liulaskmises kui täpsusviskes. Oli tore õhtupoolik. [Loe edasi...]

6.b klass käis Jääaja Keskuses

- Klassilood 6.b klass käis Jääaja Keskuses

23. mail käis 6.b klass Jääaja Keskuses. Giid tegi meile väga huvitava ringkäigu ning rääkis juurde põneva jutu. Julgemad lapsed said ka ise küsimusi esitada. [Loe edasi...]

Kutsed olümpiaadivõitjate vastuvõtule

- Uudis Kutsed olümpiaadivõitjate vastuvõtule

Tartumaa 2017/2018 õa aineolümpiaadide ja õpilasvõistluste parimate pidulikule vastuvõtule on kutsutud alljärgnevad Elva Gümnaasiumi õpilased ja õpetajad. Vastuvõtt toimub teisipäeval, 29. mail 2018, Eesti Rahva Muuseum [Loe edasi...]

Metoodikapäev Elva Gümnaasiumis

- Kool meedias Metoodikapäev Elva Gümnaasiumis

Metoodikapäev  Koolivaheajal 24.aprillil toimus esimene Elva Valla koolide ühine metoodikapäev, kus jagati kogemusi õpetajalt-õpetajale. Teisipäevane, pisut sombune hommikupoolik sai avalöögi värvikalt külalisesi [Loe edasi...]

7.c käis Ruhnus!

- Klassilood 7.c käis Ruhnus!

18.-20. mail külastasid väikest Ruhnu saart Elva Gümnaasiumi õpilased (9.a, 7.c ja üks õpilane 9.b ning 2. a klassist) koos õpetajate Geil Siimu ja Revo Lastikuga.  Meeldejääva ekskursiooni jooksul külastasime Eesti v [Loe edasi...]

9.a ja 7.c käis Ruhnus!

- Klassilood 9.a ja 7.c käis Ruhnus!

18.-20. mail külastasid väikest Ruhnu saart Elva Gümnaasiumi õpilased (9.a, 7.c ja üks õpilane 9.b ning 2. a klassist) koos õpetajate Geil Siimu ja Revo Lastikuga.  Meeldejääva ekskursiooni jooksul küla [Loe edasi...]

1.b Vapramäel

- Klassilood 1.b Vapramäel

Reedel, 11,mail käisime Vapramäel õppimas. Liikusime mööda õpperada. Vaatlesime kevadist loodust, uurisime taimi. Õppisime tegema vahet jänesekapsa õiel ja võsaülase õiel. Saime teada, mis taim on jänesekapsas ja et see [Loe edasi...]

1.b maalis õues pilte - taimevärvidega.

- Klassilood 1.b maalis õues pilte - taimevärvidega.

VIDEOT näeb  SIIT. Käisime kolmapäeval, 16. mail taaskord õues õppimas. Kunsti tegemas. Kui eelmisel korral tegime Land Arti ehk maakunsti, siis sel korral läksime taimemaali tegema. Ah, et kuidas see käis? See käis n [Loe edasi...]