Otsing

Rubriigid

1C klass valmistas torti

- Klassilood 1C klass valmistas torti

Eelviimasel koolipäeval valmistasime klassis koos torti. Abiks olid ka Annika ja Margit. Kui tort sai valmis, katsime ühise peolaua ja nautisime tulemust. 1. klass on edukalt lõpetatud, ees ootab pikk suvevaheaeg! Fot [Loe edasi...]

1C klass käis Lottemaal

- Klassilood 1C klass käis Lottemaal

10. juunil käisime kevadisel klassiekskursioonil Lottemaal. Lapsed said kokku Lotte ja tema sõpradega. Saime ise olla leiutajad, vaadata etendust, ronida, joosta, mängida. Ilm oli ilus ja päev oli täis toredaid ettevõtmi [Loe edasi...]

1C klass käis TÜ Loodusmuuseumis

- Klassilood 1C klass käis TÜ Loodusmuuseumis

6. juunil käisime klassiga ekskursioonil TÜ Loodusmuuseumis. Tegime ringkäigu muuseumis ja saime palju uusi teadmisi. Uurisime lähemalt roomajaid, julgemad võisid neid ka sülle võtta. Oli huvitav päev. Foto: S.Ruu [Loe edasi...]

1C klass käis teatris

- Klassilood 1C klass käis teatris

12. aprillil käisime klassiga Vanemuise teartis vaatamas etendust "Karlsson katuselt". Etendus oli küll pikk, aga põnev. Seal sai palju nalja. Soovitame kõigile! [Loe edasi...]

Tule ja anna oma panus!

- Uudis Tule ja anna oma panus!

Elva  Gümnaasium on juba aastaid pakkunud mitmekesiseid võimalusi õppimiseks, silmaringi avardamiseks ja enese arendamiseks. Igal aastal on õpilastel olnud võimalik valida umbes 10 eripalgelise valikkursuse seast: h [Loe edasi...]

Direktori vastuvõtt - pildid ja video

- Tunnustamine Direktori vastuvõtt - pildid ja video

Video: https://youtu.be/LqwNnmWC2ZA Fotod: sport https://drive.google.com/drive/folders/1xd3glIO9sYlSjmSrAhn9qBDcA2-Ftrzu õppeedukus ja olümpiaadidel osalemine https://drive.google.com/drive/folders [Loe edasi...]

2.d klassiekskursioon Lottemaale

- Klassilood 2.d klassiekskursioon Lottemaale

10. juunil käisid 2.d klassi lapsed ekskursioonil Lottemaal. Sõitu oodati väga. Starditi hommikul 7.30. Bussisõit möödus kiiresti ja varsti jõudsimegi kohale. Edasi liikusime rongiga külla selle küla lõbusatele elanikele [Loe edasi...]

Piknik

- Klassilood Piknik

Selle kevade piknikuks hakkasime varakult valmistuma. Olime lugenud toredaid luuletusi kevadlindudest. Panime kokku luulekava lindudest- pääsuke, kägu ja lõoke. Õpetaja Meelisega oli selgeks õpitud laul "Lõoke". Harjutas [Loe edasi...]

4.c klass aktusel

- Klassilood 4.c klass aktusel

11. juuni üleminekuklasside aktusel said kooli tänukirja õpilased, kelle aastahinded olid "4" ja "5".  Kiituskirja saajad olid sel aastal kutsutud direktori vastuvõtule.  4. c klassi lõpetas kooli tänukirjaga üksteist [Loe edasi...]

Kevadmatk

- Klassilood Kevadmatk

6.juunil otsustasime koos, et teeme ühise matkapäeva. Ilm oli suviselt väga kuum. Loodusõpetuses oli vaja korrata veetaimi ja nii oligi meie esimene peatuspaik Arbi järve ääres. Nägime kuidas õitsesid vesiroosid ja vesik [Loe edasi...]

"Kiired ja osavad"

- Klassilood "Kiired ja osavad"

Meie klassis õpib palju õpilasi, kes vabal ajal tegelevad spordiga. 12. lapsel on valitud huviring, kus peale kooli toimuvad treeningud. Osalesime terve õppeaasta jooksul võistlussarjas "Kiired ja osavad". Kevadisel lõpp [Loe edasi...]

Jüriööjooks

- Klassilood Jüriööjooks

Sellel aastal läks meie klassil jüriööjooksul väga hästi. Saavutasime 2.klasside arvestuses II koha. Jooksjad olid väga tublid. Foto: Margit Thomson   [Loe edasi...]

Prügipäev

- Klassilood Prügipäev

Aprillikuu viimasel päeval toimus ülekooliline "prügipäev". Hommikul kogunesime koolimaja ette, kus jagati igale klassile ülesanded. Esiteks tuli kuulata prügiteemalist laulu ja kirja panna sõnad. Kui olime sellega hakka [Loe edasi...]

Põnev meisterdamine

- Klassilood Põnev meisterdamine

Käisime klassiga Enicsis. Seal meeldis meile väga. Meie giidiks olnud Karin Andressoo oli väga tore inimene ja ta lubas kooli tulla koos meiega meisterdama. 8. mail toimuski tore tund, kus me saime väikestest mikroosakes [Loe edasi...]

Liivalosse ehitamas

- Klassilood Liivalosse ehitamas

Kuna enne kooliaasta lõppu olid lihtsalt nii ilusad suvised ilmad, siis kohe pidime minema randa liivalosse ehitama. Valmisid väga erinäolised kunstiteosed. [Loe edasi...]

Kevadekskursioon Lottemaale

- Klassilood Kevadekskursioon Lottemaale

10. juuni varahommikul asusime teele Pärnu poole, et külastada Lottemaad. Põnevust jätkus tervelt 5 tunniks ja oleks veel kauemgi jätkunud. Lisaks ernevate tegelaste Lotte, Bruno, Uku majade külastamisele vaatasime ka va [Loe edasi...]

Kevadpiknik

- Klassilood Kevadpiknik

Ilusal ja väga soojal kevadõhtul kogunesime Lauluväljakule et maha pidada selle aastane kooli kevadpiknik.Meie klass esines piknikul tantsuga ja tegi teaduskatseid. [Loe edasi...]